O autorze
Ewelina Rydzyńska - stylistka, pasjonatka mody. Mama 5-letniej Poli i 7-letniego Aleksa.

Jest autorką kilku kolekcji ubrań w 2007 roku. Stworzyła ich aż 3 (pod patronatem Young Polish Designer Foundation, Warsaw Fashion Street i Pre-ta-porter by it core dla Microsoft). W marcu 2011 wystawiła kolekcję pod brandem Eve by Eve. W 2008 roku stworzyła cykl dla DDtvn o ponadczasowych elementach mody. Współpracowała również z "Pytaniem na śniadanie" w Tvp 2 oraz z Tvp Info i Tv4.

Stylizowała wiele sesji zdjęciowych m.in. do magazynów Men's Health i Zwierciadło. Jej ubrania nosiły m.in. Kasia Glinka, Kasia Zielińska, Edyta Górniak czy Edyta Gepert.

Od września prowadzi program "Klinika Urody" dla Tvn Style i pojawia się co piątek na antenie DDtvn z cyklem "Wielka moda za małe pieniądze".

LIPSTICK

Helmut Newton - niezwykły fotograf pokazujący kobiece piękno przez pryzmat erotyzmu i seksualności. Autor zdjęć wielu kampanii reklamowych i edytoriali.

Od maja na stronie house of exposure można kupić idealną czerwoną szminkę logowaną nazwiskiem fotografa. Ma być ona hołdem dla jego twórczości.



Do współpracy przy tym projekcie zaproszony został król szminek Poppy, który stworzył pomadkę o idealnym odcieniu i błyszczącym wykończeniu dla wszystkich kobiet bez względu na status i kolor skóry. Opakowanie inspirowane klatką filmową Kodaka, całość spójnie nawiązująca do twórczości i kreacji Newtona ..jego zdjęć, kobiecej zmysłowości i erotyzmu.

Nic więc dziwnego, że twarzą projektu została Jenny Shimizu, jedna z czołowych modelek przełomu lat 80-tych i 90-tych...

Rezultat ... Dla mnie odważny i piękny, być może wiecej" masowych" firm kosmetycznych zdecyduje na takie kampanie. Jestem na TAK..

Trwa ładowanie komentarzy...