O autorze
Ewelina Rydzyńska - stylistka, pasjonatka mody. Mama 5-letniej Poli i 7-letniego Aleksa.

Jest autorką kilku kolekcji ubrań w 2007 roku. Stworzyła ich aż 3 (pod patronatem Young Polish Designer Foundation, Warsaw Fashion Street i Pre-ta-porter by it core dla Microsoft). W marcu 2011 wystawiła kolekcję pod brandem Eve by Eve. W 2008 roku stworzyła cykl dla DDtvn o ponadczasowych elementach mody. Współpracowała również z "Pytaniem na śniadanie" w Tvp 2 oraz z Tvp Info i Tv4.

Stylizowała wiele sesji zdjęciowych m.in. do magazynów Men's Health i Zwierciadło. Jej ubrania nosiły m.in. Kasia Glinka, Kasia Zielińska, Edyta Górniak czy Edyta Gepert.

Od września prowadzi program "Klinika Urody" dla Tvn Style i pojawia się co piątek na antenie DDtvn z cyklem "Wielka moda za małe pieniądze".

Seks, Coca Cola i Gaultier...

Od kilku sezonów w świecie mody powszechne są kolaboracje wielkich projektantów z markami masowymi... Designerzy tworzyli kolekcje dla sieciówek, projektowali auta, telefony, a ostatnio współpracują nawet z przemysłem spożywczym.

Jean Paul Gaultier - kontrowersyjny, francuski projektant został dyrektorem kreatywnym firmy Coca Cola Light.



Nie od dziś wiadomo, że liczba zero jest miernikiem nie tylko kaloryczności, ale również ulubionym rozmiarem, w szczególności francuskich wielkich mistrzów krawiectwa.

Nie wiem, czy się orientujecie... ale butelce coli kreacji pozazdrościć może niejedna fashionistka.

Do tej pory o jej wizerunek dbali najlepsi z najlepszych. Wśród nich znaleźli się m.in.: Moschino, Donatella Versace, Angela Missoni, Alberto Ferreti, Etro, Marni, Diane von Furstenberg czy Karl Lagerfeld...

Teraz Gaultier postanowił zadbać o jej szyk i prestiż, ubierając ją w gorset oraz koszulkę w poziome niebieskie pasy, z których znany jest na całym świecie...
Swoją drogą, tworzenie wizerunku takiej modelki to marzenie wielu designerów, ma piękne "kobiece kształty", a przy tym zachowuje permanentny spokój. Nie kaprysi i przyjmuje z pokorą wizerunkowe inspiracje.

Hmm... i jeszcze reklama, bo ta jak wiadomo jest dźwignią handlu: popularność i rozpoznawalność marki sięga 94 procent, a takiej nie ma nawet dom mody Chanel.

Limitowane edycje butelek stanowią łakomy kąsek dla kolekcjonerów i miłośników designu... a brak kalorii i nazwiska największych projektantów mogą przekonać do tego napoju również dbające o linie wielbicielki najnowszych trendów...

W tej butelce zaklęty jest seks i wielka moda, a to dwa komponenty, które z prestiżowym nazwiskiem są gwarancją marketingowego sukcesu.

Trwa ładowanie komentarzy...